Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Callcenter

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om callcenter. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om callcenter

  • Oddvar Johnsen

    Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Karl-Fredrik Tangen

    Karl-Fredrik Tangen

    Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Callcenter

Et callcenter har, som navnet antyder, til formål å ringe til folk. De ansatte på et callcenter lønnes for å ringe folk opp.

Formålet vil ofte være å foreta forskjellige former for undersøkelser, meningsmålinger og lignende. Det kan også være snakk om salg.

Hvordan fungerer et callcenter? Hvordan henvender man seg hvis man gjerne vil ha foretatt en undersøkelse?

Foredrag om callcenter kikker nærmere på emnet.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no