Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Content marketing

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om content marketing. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om content marketing

  • Karl-Fredrik Tangen

    Karl-Fredrik Tangen

    Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.
  • Stian Sandø

    Stian Sandø

    Newton-programleder, teknogründer og Kjendisfarmen-deltaker som brenner for å gjøre naturvitenskap spennende.
  • Kristin Lindhjem

    Kristin Lindhjem

    En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.
  • Marius Thorkildsen

    Standupkomiker, leder, ekspert på historiefortelling og teknologientusiast. Marius Thorkildsen er en komiker med substans, som gir deg viktige temaer presentert på en morsom og underholdende måte.
  • Gunnar Roland Tjomlid

    Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.
  • Veronica Simoné Fjeld

    Prisbelønnet journalist, forfatter, komiker, samfunnsdebattant og influenser som bruker seg selv aktivt for å engasjere sitt publikum.
  • Elise By Olsen

    Som TED Talk-foredragsholder og anerkjent redaktør, hjelper Elise By Olsen selskaper med å tilpasse seg fremtidens digitale landskap og forbrukertrender, samt å forstå Gen Z og kulturelle trender.
  • Torben Dyhr-Nielsen

    Torben Dyhr-Nielsen

    Torben Dyhr-Nielsen har med seg en historie der tvil, identitet og mot er sentrale elementer. Han bruker denne til å snakke om mangfold og inkludering.
  • Kjetil Krogstad

    Kjetil er “the crazy freedom you didn’t know you needed”, han sprer inspirasjon om trivsel og arbeidsglede ved å tenke utenfor boksen. Gjennom sine videoer på sosiale medier når han hele verden.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Content marketing

Det finnes mange former for content marketing (innholdsmarkedsføring). Blant annet produktplassering. Andre eksempler er sponsede poster i sosiale medier, digitale annonsebilag i nettaviser, betalt innhold og lisensiert innhold.

Content marketing er en strategi for markedsføring som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften definerer som potensielle kunder.

Verdiøkning er sentralt i en content marketing strategi. Innholdet skal tilføre mottageren verdi i form av økt kjennskap, kunnskap eller holdning. Resultatet bør på samme måte som ved tradisjonelle markedsføringsmetoder ende opp med en spesifikk handling.

Foredrag vil typisk handle om hva content marketing er, og hvordan dere som bedrift kan lære å bruke strategien. Foredrag vil også gi tips og råd for hvordan dere kan gjøre det beste ut av strategien.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no