Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Klagehåndtering

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om klagehåndtering. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om klagehåndtering

  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Toril Wik

    Toril Wik

    Profilert advokat og mediator som gir deg ekspertråd om det meste fra varsling til konflikthåndtering.
  • Danby Choi foredrag

    Danby Choi

    Danby Choi er en prisnominert redaktør og kulturkritiker, kjent for å utfordre etablerte normer og skape verdifull debatt. Bli inspirert av hans innsiktsfulle foredrag om ytringsfrihet og etikk.
  • Patrick Glavin

    Patrick Glavin

    Inspirerende foredragsholder innen pedagogikk og læring som deler ut av 20 års erfaring med å motivere elever.
  • Catrin Sagen

    Psykolog og parterapeut som snakker enkelt om vanskelige ting som berører oss alle. Hør foredrag som vil endre måten du ser på deg selv og andre. Bli en bedre venn, kollega, sjef, forelder eller kj...
  • Cesilie Hegna

    Cesilie Hegna

    Tannlege, leder, triatlet og tidligere 71 grader Nord deltaker, med et brennende engasjement for psykisk helse.
  • Tore Petterson

    Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Klagehåndtering

Det er vel sagt de færreste som for alvor bryr seg om å motta klager, men i noen bransjer kan det være veldig vanskelig å unngå klagene helt.

Hvordan forholder man seg til klager, hvordan håndterer man dem? Det avhenger naturligvis av hva som klages over og hvordan, men det finnes strategier som med fordel kan brukes.

Kan det kanskje la seg gjøre å snu en klage til noe positivt for begge parter, såfremt klagen håndteres godt?

Foredrag om klagehåndtering tar typisk fatt i spørsmål som disse og byr kanskje også på råd og veiledning i forhold til nettopp klagehåndtering.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no