Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-01-blue

Forelesere om Kundebehandling

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundebehandling. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om kundebehandling (24)

Hjelp meg å velge
no-image

Cesilie Hegna

Tannlege, leder, triatlet og tidligere 71 grader Nord deltaker, med et brennende engasjement for psykisk helse.

...

no-image

Erik Fosnes Hansen

Erik F. Hansen er en av Norges mest kjente forfattere, også internasjonalt. Med fortellingen som grep analyserer han ethvert tema slik at tilhørerne ser seg selv på en ny måte og finner nye veier videre.

...

no-image

Sigrun Vårvik

Sigrun Vårvik er MOT’s founding mother og var en nøkkelperson i MOT helt fra starten i 1994. Hun er en glødende og inspirerende foredragsholder med lang internasjonal erfaring i å bygge gode arbeidsmiljø.

...

no-image

Tore Petterson

Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

...

no-image

Kjetil Kristoffersen

Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.

...

no-image

Charles Joachimsen

Charles Joachimsen gir deg motivasjon og inspirasjon til å nå dine mål, samt bidra til å skape en god arbeidshverdag både for deg selv og dine kolleger.

...

no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.

...

no-image

May-Bente Høiland Lode

May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.

...

no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Adrian Lund

Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.

...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Cecilie Thunem-Saanum er en prisvinnende foredragsholder innen kommunikasjon og tidsstyring. Hun er også forfatter, rådgiver og mentor.

...

no-image

Cecilie Andvig

Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.

...

no-image

Trond Ullenes

Inspirator, coach og mental trener med 20 års erfaring som brenner for arbeidsmiljø, kommunikasjon og samarbeid.

...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Sigvart S. Leipingen

Gjennom figuren Sigvart S. Leipingen holder Geir Gjelten humorforedrag for næringslivet som salgsguru og kriseøkonom.

...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!

...

no-image

Petter Bakken

Endringsleder og coach som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag innen mange tema på ledelse og salg.

...

no-image

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.

...

no-image

Lisbeth Larsen

Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.

...

no-image

Sigurd Granmark

Sigurd Granmark er en av landets mest ettertraktede foredragsholder innen kultur og ledelse. Han har over 20 års erfaring som leder av norske og internasjonale selskaper, og har skrevet boken KulTur

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

no-image

Hasse Thorbjørnsen

En av Norges mest engasjerende og benyttede foredragsholdere og entertainere innen trivsel, samarbeid og service.

...

Kundebehandling
Kundebehandling
5 av 5 stjerner

"Flott, kjapp og positiv imøtekommenhet."

Troms fylkeskommune

Om emnet: Kundebehandling

  • Her finner du foredrag om kundeservice eller kundebehandling. Hvordan kan bra kundeservice resultere i god fortjeneste, et trivelig arbeidsmiljø og kunder som kommer tilbake?
  • Dårlig service eller kundebehandling kan ødelegge for deg og din bedrift. Det er ikke så sannsynlig at en misfornøyd kunde kjøper dine produkter eller tjenester igjen.
  • I foredrag om emnet kundebehandling setter foredragsholderne fokus på kundeservice i dagens arbeidshverdag eller mot de utfordringer og muligheter du og dine medarbeidere står overfor i fremtiden. Et foredrag eller en workshop om kundebehandling blander ofte alvor med humor.
  • Disse foredragene eller workshopene passer godt til deg og din bedrift som vil gi medarbeiderne verktøy til å kunne møte kundene på en måte som inspirerer og gjør dem fornøyd.
Forespørsel om pris og dato