Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Personlig merkevare

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om personlig merkevare. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om personlig merkevare

  • Kristin Lindhjem

    Kristin Lindhjem

    En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.
  • Øystein Wiik

    Øystein Wiik

    Kjent musiker, krimforfatter og foredragsholder som lærer deg å prestere og være best når det virkelig gjelder.
  • 120903-mia-v2a8455-b-1-cropped

    Mia Törnblom

    Unik formidler og en inspirerende foredragsholder som snakker om personlig ledelse, mental trening og motivasjon.
  • Anne Karin Nordskag

    Anne Karin Nordskag

    Anne Karin Nordskag er en ettertraktet kurs- og foredragsholder. Hun brenner for at du skal nå frem med ditt budskap, kommunisere tydeligere og skape resultater.
  • Veronica Simoné Fjeld

    Prisbelønnet journalist, forfatter, komiker, samfunnsdebattant og influenser som bruker seg selv aktivt for å engasjere sitt publikum.
  • Henning Aarekol

    Henning Aarekol er sykepleier og EQ-terapeut. Han holder foredrag om motivasjon, individets ansvar og hvordan organisasjoner som setter mennesket i sentrum kan oppnå det utrolige.
  • Niklas Baarli

    Med tonnevis av humor og unike perspektiver viser Niklas Baarli hvordan man kan få team til å jobbe sammen mot felles suksess, uansett utfordringer.
  • Karl-Fredrik Tangen

    Karl-Fredrik Tangen

    Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.
  • Sigurd Granmark

    Sigurd Granmark er en av landets mest ettertraktede foredragsholder innen kultur og ledelse. Han har over 20 års erfaring som leder av norske og internasjonale selskaper, og har skrevet boken KulTur
  • Torben Dyhr-Nielsen

    Torben Dyhr-Nielsen

    Torben Dyhr-Nielsen har med seg en historie der tvil, identitet og mot er sentrale elementer. Han bruker denne til å snakke om mangfold og inkludering.
  • Silje Landevåg

    Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.
  • Linn-Kristin Riegelhuth Koren

    Linn-Kristin Riegelhuth Koren

    Linn-Kristin bringer en unik kombinasjon av idrettsprestasjoner og forretningsinnsikt. Lær hvordan å spille hverandre gode på arbeidsplassen.
  • Pål Angelskår

    Pål Angelskår

    Pål er en anerkjent musiker, forfatter og en dreven historieforteller. Dra nytte av hans kunnskap og erfaring som utøver, låtskriver og bandleder i en bransje litt på utsiden av det øvrige samfunnet.
  • Synneva Erland

    Ledelsesrådgiver med spisskompetanse på psykologisk trygghet, bedriftskultur og kommunikasjon.
  • Kjetil Krogstad

    Kjetil er “the crazy freedom you didn’t know you needed”, han sprer inspirasjon om trivsel og arbeidsglede ved å tenke utenfor boksen. Gjennom sine videoer på sosiale medier når han hele verden.
  • Erik Fosnes Hansen

    Erik Fosnes Hansen

    Erik F. Hansen er en av Norges mest kjente forfattere, også internasjonalt. Med fortellingen som grep analyserer han ethvert tema slik at tilhørerne ser seg selv på en ny måte og finner nye veier v...
  • Daniel Kvammen

    Daniel Kvammen er en folkekjær artist, med flere priser og en stor fanskare. Nå forteller han åpent og ærlig om egen sårbarhet og viktigheten av åpenhet, og det å tørre å gripe inn.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Personlig merkevare

Personlig merkevare eller personlig markedsføring er en forholdsvis ny tendens innenfor reklame- og marketingverdenen, og som på noen måter gjør opp med den tradisjonelle måten man normalt bedriver reklame på.

Hvor en del av reklamens språk i dag er hva man kan kalle for akseptert løgn; “bruk denne kremer og bli tretti år yngre, drikk dette mineralvannet og bli populær blant vennene” – så forsøker personlig merkevare på å være mer autentisk i sitt uttrykk, mer menneskelig.

Hvilke former for personlig merkevare finnes, og hvordan skiller ideen om personlig markedsføring seg fra andre deler av reklameindustrien?

Foredrag om personlig merkevare ser nærmere på emnet.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no