Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Reklamasjon

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om reklamasjon. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om reklamasjon

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Reklamasjon

Ifølge den norske kjøpeloven har kunder to års reklamasjonsfrist. Man ser noen ganger at reklamasjon og garanti brukes som synonyme begreper, men det er ikke helt riktig.

Reklamasjon handler om retten til å kunne klage over feil, defekter, mangler ved en vare, dette for å sikre at man ikke kjøper katten i sekken, populært sagt. Reklamasjonsretten er altså til for å beskytte kunden.

Hvordan fungerer reklamasjon, i teori og i praksis? Hva kan man klage over og hvordan foregår det? Er det alltid en frist på to år?

Foredrag om reklamasjon ser nærmere på emnet og forsøker å by inn med svar og veiledning.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no