Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Service Excellence

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om service excellence. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om service excellence

  • Lisbeth Larsen

    Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.
  • Erling Røed Larsen

    Forskningssjef, professor, forfatter, samfunns- og seniorøkonom som gløder for å popularisere samfunnsøkonomifaget.
  • Per Stilling

    Per Stilling

    Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.
  • Oddvar Johnsen

    Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.
  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Sigurd Granmark

    Sigurd Granmark er en av landets mest ettertraktede foredragsholder innen kultur og ledelse. Han har over 20 års erfaring som leder av norske og internasjonale selskaper, og har skrevet boken KulTur

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Service Excellence

Service excellence er et engelsk uttrykk som dekker over særdeles god service overfor kunder. Det er altså snakk om et begrep som først og fremst forbindes med næringslivet.

Et høyt servicenivå kommer ikke av seg selv, og det er heller ikke nok bare å være høflig og bytte produkter som ikke levde opp til kundens forventninger.

Service excellence handler i høy grad også om spesifisert kunnskap. Kommer hr. Hensen inn i en musikkforretning for å finne den helt rette Gustav Mahler-symfoni til sin kone, så kan det ikke hjelpe noe at ekspeditøren gir ham Mozart i stedet, for det bare er klassisk musikk. Det høye servicenivået krever en reel kunnskap.

Foredrag om service excellence tar begrepet under refleksjon og kommer inn på hva som egentlig skal til for å oppnå det helt høye servicenivået.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no