Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Servicesalg

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicesalg. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om servicesalg

  • Leif Erik Moe Paulsen

    Leif Erik Moe Paulsen

    Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.
  • Per Stilling

    Per Stilling

    Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.
  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Cecilie Thunem-Saanum

    Cecilie Thunem-Saanum er en prisvinnende foredragsholder innen kommunikasjon og tidsstyring. Hun er også forfatter, rådgiver og mentor.
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Silje Landevåg

    Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.
  • Olav Haraldseid

    Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Servicesalg

Servicesalg handler om salg av forskjellige serviceytelser, hvilket naturligvis er en ikke uvesentlig disiplin i et servicepreget samfunn som det norske.

Servicesalg skiller seg fra andre former for salg ved at det typisk ikke alltid vil være en fysisk, eller for den saks skyld digital konkret vare involvert. Det betyr også at man noen ganger er nødt til å agere annerledes i forhold til salg.

Hvordan selger man serviceytelser, hvordan prissetter man dem og hvordan skal de markedsføres? Hva er forskjellen på servicesalg og salg av andre varer?

Foredrag om servicesalg kaster lys over saken og forsøker å by på svar på den slags spørsmål samt flere til.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no