Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Utilfredse Kunder

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om utilfredse kunder. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om utilfredse kunder

  • Karin Fevaag Larsen

    En ekspert på person- og organisasjonsutvikling som flere ganger har blitt kåret til årets beste foredragsholder og inspirator!

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Utilfredse Kunder

De færreste ønsker seg ok utilfredse kunder. Enten man har en skobutikk på torvet, selger smykker online eller arrangerer events og konserter.

Det kan oppstå situasjoner med utilfredse kunder, og i så fall er det bra å være forberedt. Kunden har alltid rett, sier man. Man er det helt riktig?

Hvordan håndterer man utilfredse kunder? Hvilke rettigheter har kundene, hva sier lovgivningen på området? Hvilke kunder har rett til å være utilfredse og hvilke er bare kverulanter? Hvordan kjenner man forskjell?

Foredrag om utilfredse kunder forsøker å by inn med svar på den slags spørsmål samt flere til.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no