Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Katarina Lalander Hamnes

Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!

4.89 av 5

Topprangert!

Uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Ring oss

911 16 989

5 av 5

Tusen takk for en utrolig flott kurskveld. Veldig inspirerende, morsomt og tankevekkende.

Tina Christin Behrens

Sykehuset Østfold

Les alle anmeldelser

Et foredrag med Katarina Lalander Hamnes gir deg:

  • Innsikt som endrer liv: Katarinas foredrag er en kilde til uvurderlig innsikt og kunnskap. Hun guider deg gjennom de mest effektive strategiene for å forbedre servicekvaliteten og motivasjonen i din organisasjon.
  • Inspirerende engasjement: Katarina er ikke bare en taler, hun er en formidler som vil sette fyr på din organisasjon med sitt brennende engasjement. Hun får deg til å se muligheter og gir motivasjonen som trengs for å gripe dem.
  • Skreddersydde løsninger: Hvert foredrag med Katarina er skreddersydd for deg og dine spesifikke utfordringer. Hun tar seg tid til å forstå din bedrifts unike behov, og deretter leverer hun presis og målrettet rådgivning.
Med over 20 års lidenskapelig engasjement for service og kundebegeistring, er Katarina den ultimate inspirasjonskilden for å forvandle din bedrift. Hun har en unik evne til å forvandle kunnskap til handling gjennom humorfylte og kreative foredrag som treffer rett i hjertet av dine behov.
Les hele profilen: Katarina Lalander Hamnes

Uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Foredrag

Katarina Lalander Hamnes foredrag: Kundebegeistring

Skap wow-effekten i kundemøtet!

Katarina Lalander Hamnes gir en inspirerende og engasjerende innføring i hvordan små justeringer i kultur og kommunikasjon kan skape stor begeistring – for både kundene og medarbeiderne. Gjennom humor, praktiske verktøy og tankevekkende eksempler viser hun hvordan dere kan løfte kundeopplevelsen til nye høyder.

Du vil lære:

  • Hvordan kunden tenker, og hva som virkelig begeistrer dem
  • Hva personlig service betyr, og hvordan gi kundene det lille ekstra
  • Hvordan bygge en positiv bedriftskultur der både ansatte og kunder trives
  • Hvordan unngå firkantet tenkning og bli mer fleksibel og løsningsorientert
  • Hvordan tydelig og positiv kommunikasjon kan forbedre kundeopplevelsen

Passer for ALLE som møter mennesker på jobb! Velg mellom et 1,5 timers "Kundebegeistringsshow" eller et skreddersydd opplegg med temaer og øvelser som passer deres behov. Perfekt for alle bransjer!

Book her: Katarina Lalander Hamnes Kundebegeistring

Katarina Lalander Hamnes foredrag: Kundebegeistringsledelse

  • Tips, råd og teknikker for ledere som ønsker å utvikle servicenivået i egen organisasjon.
  • Meget populært foredrag på ca. 2 timer.
  • Spesielt laget for ledere som ønsker tips og ideer på hvordan de kan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift. Passer alle bransjer!
  • Nå med individuell oppfølging av lederne i etterkant for de som ønsker.
  • Holdes også som kurs, og var et av de mest populære kursene i 2018.
  • Kurset kan holdes med et spesialtilpasset program for dine ledere, med eller uten oppfølgning og individuell coaching.
Book her: Katarina Lalander Hamnes Kundebegeistringsledelse

Katarina Lalander Hamnes foredrag: Kommunikasjon som begeistrer

  • Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon?
  • Hvilke kundetyper finnes og hvordan kan du best mulig yte service overfor dem?
Book her: Katarina Lalander Hamnes Kommunikasjon som begeistrer

Katarina Lalander Hamnes foredrag: Kundebegeistring innen Helse og omsorg

  • Spesialutviklet program for medarbeidere innen helse og omsorg.
  • Mer enn 2000 medarbeidere fra sykehus, hjemmetjeneste, bestillerkontorer og omsorgsboliger har gjennomført kurset siden 2013!
Book her : Katarina Lalander Hamnes Kundebegeistring innen Helse og omsorg

Kundeanmeldelser

5 av 5

Tusen takk for en utrolig flott kurskveld. Veldig inspirerende, morsomt og tankevekkende.

5 av 5

Jeg hadde tårer i øyekroken opptil flere ganger

5 av 5

“Først vil jeg få takke for topp lederkurs som nok var det beste jeg har vært på. Her fikk jeg mange riktig gode ideer som jeg har lyst til å prøve ut.”

4 av 5

“Hun har salen i sin hånd” - Svært godt fornøyde deltakere.

5 av 5

Dette inspirerende kurset kan jeg anbefale på det varmeste. Katarina er varm, kunnskapsrik og veldig morsom. Hun har en helt fantastisk formidlingsevne. Det at hun kan ta et viktig tema som kundebegeistring, og formidle innholdet med humor, var en suksessfaktor for dagen. Svært fornøyde kursdeltakere.

5 av 5

Kjempefornøyde; terningkast 6!! :-) Uformelt, hun kommuniserer på en veldig inkluderende og lettfattelig måte. Hun tar opp vanskelige problemstillinger på en slik måte at man tør å si at man kjenner seg igjen. Mye latter med alvor under. En fantastisk foredragsholder som er på akkurat den hyllen i livet hvor hun hører til; snakke med og til andre mennesker!

5 av 5

Veldig underholdende og motiverende. Katarina var godt forberedt, hadde mange morsomme historier som understreket hennes poeng. God engelsk formidling. Veldig fornøyd!

5 av 5

Veldig bra foredrag!!

5 av 5

Tusen takk, Katarina, for et meget inspirerende foredrag. Din måte å forenkle temat på står det STOR RESPEKT av. Din humor og din måte å fortelle dine historier på, samtidig som du får frem selve BUDSKAPET, står for meg, en uke etter foredraget, som helt genial.

Vurdert 4.89/5 basert på 9 Kundevurderinger

Katarina Lalander Hamnes

Katarinas visjon er å bidra til bedre kommunikasjon, kundebegeistring og inspirerende arbeidsmiljø

Er du klar for en revolusjon i måten din bedrift leverer service og håndterer kundene på? Ønsker du å styrke samarbeidet og kommunikasjonen mellom teammedlemmer for å oppnå toppresultater? Da er Katarina Lalander Hamnes den eksperten du har ventet på!

Men det stopper ikke der! Katarina Lalander Hamnes er ikke bare en foredragsholder; hun er også en ekspert på å forbedre arbeidsmiljøet og styrke samarbeidet mellom mennesker. Hennes unike tilnærming til å bygge sterke team og kommunikasjon er det som gjør henne til en ettertraktet rådgiver i både Skandinavia og internasjonalt.

Katarina, opprinnelig fra Sverige og bosatt i Norge siden 1986, har hjulpet en rekke forskjellige bedrifter og bransjer med å nå sitt fulle potensiale. Hennes erfaring fra hotellbransjen gir henne et solid grunnlag for å forstå kundeservice fra bunnen av.

I 2004 og 2006 ble hun nominert som “Beste foredragsholder” av konferansearrangøren Confex.

I tillegg til foredragene sine, tilbyr Katarina kurs som går i dybden på temaene hun dekker. Dette gir deg muligheten til å implementere de nyeste strategiene i din organisasjon og se umiddelbare resultater. Hun utvikler også kreative og annerledes opplæringsverktøy, som hun kan la dere bruke som verktøykasse også etter hennes besøk. Alt materiale utvikler hun selv, og hun tilpasser individuelle løsninger for sine oppdragsgivere.

Bli med på reisen med Katarina Lalander Hamnes for å transformere din bedrift til en serviceleder og styrke samarbeidet og kommunikasjonen mellom dine teammedlemmer.

Katarina holder foredrag på norsk, svensk og engelsk.

Uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no