Uten pekefingre, og med bred erfaring innen ledelse, kommunikasjon og organisasjonsutvikling, leverer Cecilie foredrag som gir både innsikt og konkrete tips som deltakerne kan ta med seg tilbake til hverdagen. Hun fokuserer på nøkkeltemaer som samarbeid, arbeidsglede, endringsvilje, trivsel, selvledelse og effektiv kommunikasjon – alt som er avgjørende for å lykkes i dagens arbeidsliv.
Cecilie har mottatt flere utmerkelser, blant annet ”Årets hederspris” hos Confex, og er kjent for sin evne til å formidle komplekse temaer på en enkel og jordnær måte. Hun skaper et trygt og inspirerende rom der deltakere på alle nivåer føler seg sett og hørt – enten det er 25 eller 500 til stede, og uavhengig av om de er operativt personell eller toppledelse. Hun har bred erfaring som leder og deretter mer enn 20 års farstid i å trene andre /jobbe med ledelse som fag.
Hvorfor velge Cecilie?
- Resultatfokusert: Cecilies foredrag er ikke bare inspirerende, men også målrettet for å gi ansatte konkrete verktøy til endring. Hun skaper stor nytteverdi for den enkelte, kollegene og teamet som helhet.
- Relevant og praktisk: Gjennom en blanding av oppdatert forskning, historier og praktiske eksempler lærer deltakerne hvordan de kan bli mer effektive, samtidig
som de skaper bedre balanse mellom jobb og fritid. - Langsiktig verdi: Deltakerne får et felles språk gjennom sterke verdibyggere som "hvordan etablere filteret sitt» og «å få to ekstra ryggvirvler». I tillegg serverer Cecilie strategier som «tidsbuffer», for bedre tid og mer overskudd. Resultatet er økt trivsel, produktivitet, samarbeid og mestringsfølelse i organisasjonen.
Cecilie har alltid jobbet med service og har bygget en solid erfaring fra norsk og
internasjonal hotellindustri. Hun har erfaring fra alle nivåer i organisasjoner – fra operativt arbeid til toppledelse – og har ledet generasjoner med ulik bakgrunn, kultur og faglighet. Velger dere Cecilie, investerer dere i bedre samhandling, sterkere bedriftskultur og økt arbeidsglede – en gevinst for hele organisasjonen. Det vet vi, for de som har hørt henne før, vil gjerne høre henne igjen.