
Katarina Lalander Hamnes
4.92 av 5
Topprangert!5 av 5
Tusen takk for en utrolig flott kurskveld. Veldig inspirerende, morsomt og tankevekkende.
Tina Christin Behrens
Sykehuset Østfold
4.92 av 5
Topprangert!5 av 5
Tusen takk for en utrolig flott kurskveld. Veldig inspirerende, morsomt og tankevekkende.
Tina Christin Behrens
Sykehuset Østfold
Er du klar for en revolusjon i måten din bedrift leverer service og håndterer kundene på? Ønsker du å styrke samarbeidet og kommunikasjonen mellom teammedlemmer for å oppnå toppresultater? Da er Katarina Lalander Hamnes den eksperten du har ventet på!
Men det stopper ikke der! Katarina Lalander Hamnes er ikke bare en foredragsholder; hun er også en ekspert på å forbedre arbeidsmiljøet og styrke samarbeidet mellom mennesker. Hennes unike tilnærming til å bygge sterke team og kommunikasjon er det som gjør henne til en ettertraktet rådgiver i både Skandinavia og internasjonalt.
Katarina, opprinnelig fra Sverige og bosatt i Norge siden 1986, har hjulpet en rekke forskjellige bedrifter og bransjer med å nå sitt fulle potensiale. Hennes erfaring fra hotellbransjen gir henne et solid grunnlag for å forstå kundeservice fra bunnen av.
I 2004 og 2006 ble hun nominert som “Beste foredragsholder” av konferansearrangøren Confex.
I tillegg til foredragene sine, tilbyr Katarina kurs som går i dybden på temaene hun dekker. Dette gir deg muligheten til å implementere de nyeste strategiene i din organisasjon og se umiddelbare resultater. Hun utvikler også kreative og annerledes opplæringsverktøy, som hun kan la dere bruke som verktøykasse også etter hennes besøk. Alt materiale utvikler hun selv, og hun tilpasser individuelle løsninger for sine oppdragsgivere.
Bli med på reisen med Katarina Lalander Hamnes for å transformere din bedrift til en serviceleder og styrke samarbeidet og kommunikasjonen mellom dine teammedlemmer.
Katarina holder foredrag på norsk, svensk og engelsk.
5 av 5
Tusen takk for en utrolig flott kurskveld. Veldig inspirerende, morsomt og tankevekkende.
Tina Christin Behrens Sykehuset Østfold
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Jeg hadde tårer i øyekroken opptil flere ganger
Ellen Kristin Ødegaard Sykehuset Østfold
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
“Først vil jeg få takke for topp lederkurs som nok var det beste jeg har vært på. Her fikk jeg mange riktig gode ideer som jeg har lyst til å prøve ut.”
Ola, Kursdeltaker Kursdeltaker i Stavanger
Katarina Lalander Hamnes
4 av 5
“Hun har salen i sin hånd” - Svært godt fornøyde deltakere.
Erik Lunde, Daglig leder LABforum SA
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Dette inspirerende kurset kan jeg anbefale på det varmeste. Katarina er varm, kunnskapsrik og veldig morsom. Hun har en helt fantastisk formidlingsevne. Det at hun kan ta et viktig tema som kundebegeistring, og formidle innholdet med humor, var en suksessfaktor for dagen. Svært fornøyde kursdeltakere.
Jannicke Bomann Studentsamskipnaden
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Kjempefornøyde; terningkast 6!! :-) Uformelt, hun kommuniserer på en veldig inkluderende og lettfattelig måte. Hun tar opp vanskelige problemstillinger på en slik måte at man tør å si at man kjenner seg igjen. Mye latter med alvor under. En fantastisk foredragsholder som er på akkurat den hyllen i livet hvor hun hører til; snakke med og til andre mennesker!
Irene Hermansen Studentsamskipnaden
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Veldig underholdende og motiverende. Katarina var godt forberedt, hadde mange morsomme historier som understreket hennes poeng. God engelsk formidling. Veldig fornøyd!
Tine Aronsen Norwegian
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Veldig bra foredrag!!
Karianne Gjengedal Xledger AS
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Tusen takk, Katarina, for et meget inspirerende foredrag. Din måte å forenkle temat på står det STOR RESPEKT av. Din humor og din måte å fortelle dine historier på, samtidig som du får frem selve BUDSKAPET, står for meg, en uke etter foredraget, som helt genial.
Tor Christian Karlsen Coca-Cola Norge
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Svært nyttig foredrag med bevisstgjøring av avgjørende punkter for å lykkes med kundebegestring og samarbeid. Engasjerende foredragsholder som bruker humor som et viktig verktøy for å få med seg alle i salen. Imponerende motiverende!
Thomas Grøndahl Albjerk bil lier as
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Katarina Lalander Hamnes gjorde en meget god jobb for oss i BKF. Godt forberedt, ute i god tid, holdt et foredrag som var ihht bestillingen. Alt i alt et meget godt foredrag.
Bjørn Bohne Bergen Kundeservice Forum
Katarina Lalander Hamnes
5 av 5
Ein svært dyktig formidlar! Latteren sat laust og motivasjonen fekk seg eit skikkeleg boost hos dei fleste. Spesielt imponerande at Katarina hadde sett seg inn i kven som sat i salen og lest seg litt opp på lokale bedrifter og deira sine visjonar. Perfekt lengd på foredraget med eit kvarters pause halvvegs gjennom.
Rebekka Louise Knotten Ulstein Næringsforum
Katarina Lalander Hamnes
Skap wow-effekten i kundemøtet!
Katarina Lalander Hamnes gir en inspirerende og engasjerende innføring i hvordan små justeringer i kultur og kommunikasjon kan skape stor begeistring – for både kundene og medarbeiderne. Gjennom humor, praktiske verktøy og tankevekkende eksempler viser hun hvordan dere kan løfte kundeopplevelsen til nye høyder.
Du vil lære:
Passer for ALLE som møter mennesker på jobb! Velg mellom et 1,5 timers "Kundebegeistringsshow" eller et skreddersydd opplegg med temaer og øvelser som passer deres behov. Perfekt for alle bransjer!