I en jobbhverdag som kan minne om en berg og dalbane, vil du få et innblikk i den kunnskapen Simen Staalnacke sitter igjen med etter å ha jobbet med en av Norges mest kjente og fargerike merkevarer. Han har vunnet priser, blitt kåret til «Årets bedrift» og fikk et eget frimerke hos Posten. Moods of Norway ble et utrolig gründer-eventyr, med 400 ansatte og imponerende 428 millioner kroner i omsetning.
Med en unik tilnærming til kreativitet, historiefortelling og problemløsning stiller Simen med et litt annerledes reisebrev fra en bedrift som har vært ute en vinternatt, men også sett stjernene.
Simen er ikke redd for å dele det han har lært, og lover et spennende innblikk i hva merkevaren Moods of Norway har vært gjennom på godt og vondt. Som foredragsholder applauderer han folk som har mot til å satse, samtidig som han delte raust av egne erfaringer, som andre kan trekke nyttige veksler på.
Simen forteller om den unike reisen han har hatt fra å skape en en Norges mest populære og unike merkevarer, som også er blitt en businescase som foreleses på Harvard University.
Simen Staalnacke holder foredrag på norsk og engelsk.